7 marca pierwszy mecz rundy wiosennej w III lidze rozegra Lechia Zielona Góra. Przygotowują się nie tylko piłkarze, ale i działacze.

Osobą odpowiedzialną za sprawy wizerunkowo-marketingowe w klubie jest Konrad Komorniczak. Zapowiada, że wiosną, przed i w trakcie meczów rozgrywanych w Zielonej Górze, będzie się sporo działo. – Mamy głowy pełne pomysłów, kalendarze pełne spotkań – zapewnia jeden z działaczy Lechii, która pierwszy domowy mecz rozegra tydzień po inauguracji rundy wiosennej. Zielonogórzanie zmierzą się 14 marca z Foto-Higieną Gać. Pierwszy mecz u siebie gramy tydzień po Dniu Kobiet, dlatego panie zapraszamy wtedy na stadion za darmo – zachęca K. Komorniczak, który chce, aby podczas każdego meczu działo się coś „ekstra”. 30 maja Lechia podejmie LZS Starowice Dolne. Tego dnia klub chce zorganizować na stadionie obchody Dnia Dziecka. – Jeden z naszych sponsorów przygotuje specjalną strefę dla najmłodszych – dodaje działacz.

Być może podczas majowego meczu na stadionie pojawi się już klubowa maskotka. To waleczna pszczoła ze szlaku miodu i wina, którą będzie chronił hełm z klubowym logo. – Projekt wykonuje jeden z kibiców – zaznacza K. Komorniczak. Kibice mają odczuć także zmianę w oprawie meczów. Zadba o nią DJ Hektor, który wkroczył na pokład ludzi wspierających Lechię. Będzie też serwował muzyczne hity w przerwie meczu.

W klubie dbają o wizerunek także za pomocą social mediów, powstaje również nowa strona internetowa. We wtorek, 18 lutego, o 18.00 w kawiarence klubowej odbędzie się spotkanie, na którym sympatycy piłki w Zielonej Górze będą mogli przekazać swoje uwagi i pomysły, dotyczące funkcjonowania klubu. – Będzie można przybić piątki z zawodnikami, nabyć gadżety, posłuchać o naszej wizji klubu, w czym chcemy się poprawiać. My też będziemy chcieli wysłuchać kibiców, ich oczekiwań. Te rzeczy, które będą możliwe do realizacji, będziemy wdrażać od razu. Chcemy poznać się lepiej i lepiej tworzyć Lechię. Może taką Lechię, jakiej jeszcze w historii nie było? – kończy optymistycznie działacz.

(mk)