Nasza zielonogórska firma eobuwie.pl dzięki niezwykłej elastyczności organizacji, szybko przystosowała się do zmian rynkowych i pokazała, że w 2020 roku została głównym silnikiem e-commerce Grupy CCC. Wielkie brawa – informuje Prezydent Janusz Kubicki.

Obraz może zawierać: 1 osoba, tekst „wielka Å›wiÄ…tecznej 2021 29 orkiestra FINAŁ pomocy ZIELONA GÓRA”Janusz Kubicki: Rok 2021 będzie dla firmy wielkim wyzwaniem. Jestem przekonany, że eobuwie.pl jeszcze nie raz pozytywnie nas zaskoczy! Całemu zespołowi życzę niezliczonych inspiracji i satysfakcjonujących osiągnięć!

Jak informuje Grupa CCC: lider sektora obuwniczego w Europie Środkowo-Wschodniej, zakończyła IV kwartał 2020 roku wzrostem sprzedaży o 2% rdr. Działalność Grupy znalazła się w tym okresie pod wpływem drugiej fali pandemii koronawirusa oraz kolejnej serii lockdownów na wielu rynkach. Ograniczeniom sprzedaży stacjonarnej towarzyszył dynamiczny wzrost przychodów w segmencie e-commerce, o 84%, a eobuwie odnotowało kolejny z rzędu kwartał szybko rosnącej i bardzo rentownej sprzedaży.

Dalej czytamy: Eobuwie w 2020 roku pozostało głównym silnikiem e-commerce Grupy CCC. Przy dwucyfrowych wzrostach sprzedaży r/r spółka zanotowała także bardzo wysoką rentowność. Sprzedaż eobuwie w całym 2020 roku istotnie wzrosła do 2,2 mld zł (+52% r/r), przy marży EBITDA na poziomie 9,0%. Eobuwie zwiększa także udział na nowych rynkach (głównie Europa Południowa) oraz rozwija platformę z modą premium Modivo, która dostępna jest już w 11 krajach, a jej udział w przychodach Grupy eobuwie w całym 2020 roku wyniósł już 10,7%. Jednocześnie rośnie znaczenie pozostałych kanałów e-commerce (CCC, DeeZee, Gino Rossi), które w IV kw. 2020 odpowiadały już za 17,4% sprzedaży online, w porównaniu do 7,6% w tym samym okresie rok wcześniej.

więcej czytaj w artykule:
facebook Janusz Kubicki